Ik ben opzoek naar..
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ben een jonge van 18 zoek een meid tussen de 15/19 ongeveer

2 plaatsers

Ga naar beneden

Ik ben een jonge van 18 zoek een meid tussen de 15/19 ongeveer Empty Ik ben een jonge van 18 zoek een meid tussen de 15/19 ongeveer

Bericht  albi94 za jan 12, 2013 12:02 pm

Ik ben een jongen van 18 jaar jong. Zoek een leuke spontane meid die van een geintje houd en veel kan hebben en met veel dingen makkelijk is.
Niet een meid die bijvoorbeeld een keer afspreek en daarna alleen maar op internet zegt ja moet even kijken wanneer we weer kunnen afspreken nee.
Ik ben geen jongen die me meisje elke dag moet zien. Maar bij een relatie hoort wel dat je me kaar vaak ziet en het gezzelig is. Dat je op me kaar kan verheugen zeg maar.
Ik hou met een meid van gezzeligheid lekker praten, ouwehoeren, wat drinken. Rondlopen door de stad. Uitgaan.
Zo meisje zoek ik..

Zelf ben ik opzich rustig, kan ook veel praten, veel jokes maken over van alles. Ik praat alleen over mijn eigen problemen als ik er zin in hebt. Als ik er eenmaal over begin en ik heb er geen zin meer in stop ik ermee en verander ik het onderwerp.
Als een ander over zijn problemen praat die ernstig zijn zoals verlies van iemand.. ben ik iemand die laat altijd de gene zelf daarover beginnen en dan daar over praten.

Dat is wat ik wou delen over me zelf en wat voor meisje ik zoek.

Heb je interesse in een date... Kan je me toevoegen op facebook of msn.
Stuur maar een bericht als je interesse hebt. Ciao dames
albi94
albi94

Aantal berichten : 8
Punten : 16
Registratiedatum : 12-01-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben een jonge van 18 zoek een meid tussen de 15/19 ongeveer Empty Re: Ik ben een jonge van 18 zoek een meid tussen de 15/19 ongeveer

Bericht  Jamal za jan 12, 2013 12:05 pm

Eerst normaal voorstellen, zoal g je dat niet doet gaat je topic niet meer open.
Jamal
Jamal
Admin

Aantal berichten : 277
Punten : 328
Registratiedatum : 06-01-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : G-town

https://ikbenopzoek.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum