Ik ben opzoek naar..
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoi ik ben lola een meisje van tien ik zoek een jongen tussen de tien tot dertien xx

2 plaatsers

Ga naar beneden

Hoi ik ben lola een meisje van tien ik zoek een jongen tussen de tien tot dertien xx Empty Hoi ik ben lola een meisje van tien ik zoek een jongen tussen de tien tot dertien xx

Bericht  Lolax7x vr jun 06, 2014 8:43 am

Hoi ik ben lola een meisje van tie ik zoek een jongen tussen de tien tot dertien.
Mijn type is een jongen met blond haar en zo coole muts ,het maakt niet echt uit of je nou alles van deze dingen hebt of niet je mag reageren. Ik heb bruin/zwart haar ben sportiev hou van paardrijden voetballen loom bandjes maken en noch veel meer mijn lievelings dier is een hond en een wolf ik had twee honden ik ben best wel lang en heel slank

Lolax7x

Aantal berichten : 3
Punten : 7
Registratiedatum : 06-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoi ik ben lola een meisje van tien ik zoek een jongen tussen de tien tot dertien xx Empty hoi ik ben lola ik zoek een jongen van 10 tot 13

Bericht  Lolax7x vr jun 06, 2014 9:20 am

 cat [quote="Lolax7x"]Hoi ik ben lola een meisje van tie ik zoek een jongen tussen de tien tot dertien.
Mijn type is een jongen met blond haar en zo coole muts ,het maakt niet echt uit of je nou alles van deze dingen hebt of niet je mag reageren. Ik heb bruin/zwart haar ben sportiev hou van paardrijden voetballen loom bandjes maken en noch veel meer mijn lievelings dier is een hond en een wolf ik had twee honden ik ben best wel lang en heel slank wil je meer over me weten zeg het maar en ik zoek een jongen dicht bij of in vlaardingen cat Razz geek 

Lolax7x

Aantal berichten : 3
Punten : 7
Registratiedatum : 06-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoi ik ben lola een meisje van tien ik zoek een jongen tussen de tien tot dertien xx Empty Re: Hoi ik ben lola een meisje van tien ik zoek een jongen tussen de tien tot dertien xx

Bericht  Piet1200 di okt 14, 2014 5:35 am

0655382318

Piet1200

Aantal berichten : 6
Punten : 6
Registratiedatum : 14-10-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoi ik ben lola een meisje van tien ik zoek een jongen tussen de tien tot dertien xx Empty Re: Hoi ik ben lola een meisje van tien ik zoek een jongen tussen de tien tot dertien xx

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum