Op zoek naar een meisje 15 of ouder
3 plaatsers
Ik ben opzoek naar.. :: Ik ben opzoek naar.. :: Ik ben een jongen en ik zoek een meisje :: Noord-Brabant
Pagina 1 van 1
Op zoek naar een meisje 15 of ouder
Hey,
Ik ben Martijn, en ik ben op zoek naar een leuke gezellige meid waarmee ik leuke dingen kan gaan doen (ik wil best een keer mee gaan shoppen ofzo, of lekker iets gaan drinken, of als je ervan houdt een game spelen) van 15 jaar of ouder. Mijn hobby's zijn: Voetballen, Judo, beetje gamen, en en heleboel andere sporten. Ik ben 1,77 mtr lang, heb halflang bruin haar, grijs/blauwe ogen en een bril.
Laat maar horen
xxx
Ik ben Martijn, en ik ben op zoek naar een leuke gezellige meid waarmee ik leuke dingen kan gaan doen (ik wil best een keer mee gaan shoppen ofzo, of lekker iets gaan drinken, of als je ervan houdt een game spelen) van 15 jaar of ouder. Mijn hobby's zijn: Voetballen, Judo, beetje gamen, en en heleboel andere sporten. Ik ben 1,77 mtr lang, heb halflang bruin haar, grijs/blauwe ogen en een bril.
Laat maar horen
xxx
Laatst aangepast door Marty4411 op wo jan 16, 2013 7:33 am; in totaal 9 keer bewerkt
Re: Op zoek naar een meisje 15 of ouder
Jamal schreef:Nee, vanzelf reageren er een hoop meiden let maar op!
Hoop het
roses are red, i have a phone.
nobuddy texst me, for ever allone...
nee waarschijnlijk zien de vrouwen niet dat je foto 90 graden verdraaid is. dus draai hem goed en ze vliegen naar jou net als de axe reclame!
nobuddy texst me, for ever allone...
nee waarschijnlijk zien de vrouwen niet dat je foto 90 graden verdraaid is. dus draai hem goed en ze vliegen naar jou net als de axe reclame!
Erwin206- Aantal berichten : 83
Punten : 91
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 31
ja dat zou ook heel goed kunnen..
Soortgelijke onderwerpen
» ik ben een meisje ik zoek een jongen ouder dan 14
» Ik zoek een meisje
» Ik zoek meisje van 12-15
» ik zoek een meisje 15 t/m 18
» zoek een meisje 15, 16 jaar
» Ik zoek een meisje
» Ik zoek meisje van 12-15
» ik zoek een meisje 15 t/m 18
» zoek een meisje 15, 16 jaar
Ik ben opzoek naar.. :: Ik ben opzoek naar.. :: Ik ben een jongen en ik zoek een meisje :: Noord-Brabant
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: