Ik ben opzoek naar..
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even voorstellen voor de dames

Ga naar beneden

even voorstellen voor de dames Empty even voorstellen voor de dames

Bericht  albi94 wo jan 16, 2013 5:30 am

Dag dames, ik ben Albi... ik ben 18 jaar. Ik volg een keer per week een cursus voor telefoniste en administratief. Ik werk 4 dagen in de week in een inpak bedrijf voor derbij voor mijn studie.
Ik ben single en zoek een leuke meid waar ik mee kan lachen en leuke dingen doen.
Ik hou van in de stad lopen of chillen... winkels kijken en natuurlijk dingen kopen.
Waar ik ook erg crazy op ben is Discotheken maar in deze tijd zijn er weinig. Antans je moet ver gaan reizen naar Amsterdam of Rotterdam. Als ik dan iedere week wil doen is dat iedere week duur uitgaan en daar heb ik het niet voor over. Ik vind zulke dingen erg vet en vooral met een meid waar je van hou af en toe weleens naar Amsterdam gaan in de stad chillen of winkelen of savonds uitgaan daar. Kroegen bezoeken of discotheken gaan op het Leidseplein.
Als er iemand is met de zelfte interesses stuur maar een mailtje als je me wil leren kennen dan stuur ik wel facebook of msn door.
Dankjewel... Albi
albi94
albi94

Aantal berichten : 8
Punten : 16
Registratiedatum : 12-01-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum