ik ben denk ik bi
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
ik ben denk ik bi
Om te beginnen vind ik meisjes heel leuk, maar ik ben ook erg nieuwsgierig naar hoe het zou zijn om samen met een andere jongen iets te rotzooien. Geen anale sex of zoenen, maar gewoon een beetje aan elkaars pik trekken en misschien ook wel pijpen.Gewoon om te proberen hoe het is. Niemand in mijn omgeving weet dat ik deze gevoelens heb en dat wil ik graag zo houden. Ik zoek dus geen relatie met een jongen, daarvoor vind ik meisjes weer te leuk Ikzelf ben 14, maar leeftijd maakt me niet zo heel veel uit, al zou ik liever iemand hebben die jonger is dan mijzelf. En je moet je pik atuurlijk wel netjes wassen
Heb jij dat gevoel ook, en kom je uit de buurt van leiden, stuur me dan even een berichtje naar : rotventje(APENSTAARTJE)hotmail.nl , en misschien kunnen we afspreken ?
Heb jij dat gevoel ook, en kom je uit de buurt van leiden, stuur me dan even een berichtje naar : rotventje(APENSTAARTJE)hotmail.nl , en misschien kunnen we afspreken ?
patrick2000- Aantal berichten : 1
Punten : 3
Registratiedatum : 11-06-14
ik ben denk ik bi
Patrick2000, ik heb precies hetzelfde gevoel, zijn er nog andere jongens die dit gevoel ook hebben?
Vincentdejong- Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 19-04-15
Leeftijd : 27
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: