Ik ben opzoek naar..
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarom alleen een apart subforum voor Emo en Scene?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Waarom alleen een apart subforum voor Emo en Scene? Empty Waarom alleen een apart subforum voor Emo en Scene?

Bericht  Jongen15NL do jan 10, 2013 7:22 am

Waarom niet een subforum voor alternatieve stijlen in het algemeen? Er zijn er namelijk nog veel meer! Punk, Goth, Metal, Cyber etc. Smile
Jongen15NL
Jongen15NL

Aantal berichten : 14
Punten : 20
Registratiedatum : 10-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom alleen een apart subforum voor Emo en Scene? Empty Re: Waarom alleen een apart subforum voor Emo en Scene?

Bericht  Jamal do jan 10, 2013 7:30 am

Ik kan best alles samenvoegen tot 1 forum, maar anders verandert het idee achter het forum heel snel..
Jamal
Jamal
Admin

Aantal berichten : 277
Punten : 328
Registratiedatum : 06-01-13
Leeftijd : 34
Woonplaats : G-town

https://ikbenopzoek.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom alleen een apart subforum voor Emo en Scene? Empty Re: Waarom alleen een apart subforum voor Emo en Scene?

Bericht  Sir-Kevin (: do jan 10, 2013 7:32 am

Je kan toch ook gewoon een nieuwe topic beginnen. Dus emo, punk etc ?!
Sir-Kevin (:
Sir-Kevin (:

Aantal berichten : 125
Punten : 123
Registratiedatum : 08-01-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom alleen een apart subforum voor Emo en Scene? Empty Re: Waarom alleen een apart subforum voor Emo en Scene?

Bericht  Jongen15NL do jan 10, 2013 7:33 am

Sir-Kevin (: schreef:Je kan toch ook gewoon een nieuwe topic beginnen. Dus emo, punk etc ?!

Ja maar het subforum heet emo/scene dus dat kan voor verwarring zorgen bij anderen. ''Alternatief'' zou een betere benaming zijn.
Jongen15NL
Jongen15NL

Aantal berichten : 14
Punten : 20
Registratiedatum : 10-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom alleen een apart subforum voor Emo en Scene? Empty Re: Waarom alleen een apart subforum voor Emo en Scene?

Bericht  Jongen15NL do jan 10, 2013 7:34 am

Jamal schreef:Ik kan best alles samenvoegen tot 1 forum, maar anders verandert het idee achter het forum heel snel..

Ik weet dat dit bedoeld is als een soort van datingsite, maar de naam ''alternatief'' zou bijvoorbeeld beter zijn, dan trekt het meer verschillende mensen aan, in plaats van emo of scene kids. Op google word de term alternatief ook vaker gezocht, dus meer hits Wink
Jongen15NL
Jongen15NL

Aantal berichten : 14
Punten : 20
Registratiedatum : 10-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom alleen een apart subforum voor Emo en Scene? Empty Re: Waarom alleen een apart subforum voor Emo en Scene?

Bericht  Jamal do jan 10, 2013 8:05 am

Oke is goed, ik zal het later vanavond of morgen aanpassen.
Jamal
Jamal
Admin

Aantal berichten : 277
Punten : 328
Registratiedatum : 06-01-13
Leeftijd : 34
Woonplaats : G-town

https://ikbenopzoek.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom alleen een apart subforum voor Emo en Scene? Empty Re: Waarom alleen een apart subforum voor Emo en Scene?

Bericht  luzio za jan 12, 2013 9:50 am

Forum is aangepast. topic gesloten
luzio
luzio

Aantal berichten : 120
Punten : 134
Registratiedatum : 06-01-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Wezep

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom alleen een apart subforum voor Emo en Scene? Empty Re: Waarom alleen een apart subforum voor Emo en Scene?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum